sunnuntai 27. lokakuuta 2019

Oodi älylaitteelleni




🎶🎵🎶

Aikani viet ja minusta orjasi teet,
kun tietos annat
ja kestävän sen vannot.
Mutt' kestää ne vain hetkisen
jo uudeksi vaihtuen
sun tietos, vinkit
on petosta vain.

🎵🎶🎵

Näyttösi tuo, joka valon ihanan suo.
Kosketuksen hellän näppäimistösi minulle tuo.
Oon onnekas ja samalla onneton kun
nyt täytyy mun ne kestää,
en voi kiintymystä estää.

🎶🎵🎶

Mun päiviini onnen ja tuskan sä tuot,
mun seurastas kun nauttia suot.
Nyt sormeni näyttöäs taas lyö.
En sulle lepoa suo, olkoon päivä taikka yö.
En rauhaa kai milloinkaan saa,
sun tietojas mieleni vain janoaa.
Nyt on mielessäin, yksi toivomus vaan,
akkus kun kestäis ainiaan.

🎵🎶🎵

En rauhaa kai milloinkaan saa.
Kun seuraasi vain janoan.
Nyt on unelmissain toinen toivomus taas,
jospa koko yö yhdessä valvottais.

🎶🎵🎶






https://youtu.be/aa1yOL7DKaQ






Kuvat: Pixabay



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!